ZMIANA KIEROWNICTWA

Oznacza to, że aby zmienić kierowni­ctwo przedsiębiorstwa, trzeba przekonać większą liczbę akcjonariuszy, by — wbrew zaleceniom aktualnego zarządu — oddali swój głos na kogoś, kogo — w tym przypadku — nie znają i komu nie są skłonni ufać. Trzeba także przeciwstawić się tendencji, którą zdradza neutralny akcjonariusz, do udzielania pełnomocnictw kierownictwu przedsię­biorstwa. Również należy liczyć się z tym, że prze­grywający batalię o pełnomocnictwa, jeśli jest outsiderem, musi ponieść koszty. Wreszcie trzeba wyeliminować jeszcze jedno alternatywne rozwią­zanie, zawsze możliwe dla niezadowolonego akcjo­nariusza, a mianowicie możliwość sprzedania przezeń swych akcji. Rozmiar korporacji, upływ czasu i rozproszenie własności akcji nie pozbawiają praw akcjonariusza. Może on głosować, ale jego głos nie ma żadnej wartości.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu o mediach i reklamie w Internecie. Bardzo gorąco zachęcam Cię do śledzenia na bieżąco moich postów, mam nadzieję, że dowiesz się z nich wiele interesujących dla Ciebie informacji. Zapraszam też do komentowania bloga!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.