ZAMIANA CELÓW

Tak więc konkludując możemy stwierdzić, że identyfikacja — dobrowolna zamiana własnych ce­lów na pożądane cele organizacji — oraz adapta­cja — stowarzyszenie się z organizacją w nadziei, że wpłynie się na jej cele tak, by w większym stopniu pogodzić je z własnymi celami — stanowią w technostrukturze motywy o silnym oddziaływa­niu, i to w tym większym stopniu, w im bardziej centralnym jej kręgu występują. Fakt ten nie ujawnia się wyraźnie, ponieważ im bardziej zbliża­my się do wewnętrznego kręgu technostruktury — do tego, co nazywamy naczelnym kierowni­ctwem — z tym większą kompensatą materialną mamy do czynienia. Jeśli chodzi o wyższych urzęd­ników wielkiej korporacji, to niekiedy jest ona wręcz okazała. Ci, do których najbardziej przema­wia to, co widzą na własne oczy, za motywację uznają tę wysoką kompensatę.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu o mediach i reklamie w Internecie. Bardzo gorąco zachęcam Cię do śledzenia na bieżąco moich postów, mam nadzieję, że dowiesz się z nich wiele interesujących dla Ciebie informacji. Zapraszam też do komentowania bloga!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.