W PRZYPADKU IDENTYFIKACJI

Zgodność jest równie konieczna w przypadku identyfikacji. Jednostka utożsami się z celami kor­poracji tylko wtedy, kiedy — w oczach jednostki — korporacja identyfikuje się z jakimś istotnym ce­lem społecznym. Korporacja, która zajmuje się roz­wijaniem produkcji specyfików wpływających na przedłużenie życia człowieka, pozyskuje sobie lo­jalność i wysiłek ludzi dzięki temu, że produkty jej służą — lub przypuszcza się, że służą — celowi spo­łecznemu. Ci, którzy uczestniczą w projektowaniu lub budowie pojazdów kosmicznych, identyfikują się z celami swej organizacji, ponieważ ona z kolei identyfikuje się z naukowym zadaniem badania przestrzeni kosmicznej lub też z celem politycznym, jakim jest prześcignięcie Rosjan w kosmicznym wyścigu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu o mediach i reklamie w Internecie. Bardzo gorąco zachęcam Cię do śledzenia na bieżąco moich postów, mam nadzieję, że dowiesz się z nich wiele interesujących dla Ciebie informacji. Zapraszam też do komentowania bloga!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.