UTRATA ZNACZENIA

Mimo że akcjonariusze tracą znaczenie, podejmuje się jednak wysiłki, by ukryć ten fakt. Bierze się pod uwagę wygodę akcjonariuszy w wyborze miejsca spotkania. Przedstawia się im pięknie wydrukowa­ne sprawozdania, których sporządzenie staje się teraz dziedziną specjalną nowego businessu. Akcjo­nariusze oglądają produkty, a nawet dokonują in­spekcji fabryk. W czasie obrad, podobnie jak w tek­stach sprawozdań, raz po raz używa się zwrotu „wasza spółka”. Urzędnicy wysłuchują — z wszel­kimi pozorami uwagi — całkowicie bezsensownych sugestii pozbawionych wszelkiej orientacji uczestni­ków obrad i zapewniają ich, że sugestie te zostaną rozpatrzone z największą wnikliwością. Kierowni­ctwo, z dobrze udaną wdzięcznością, przyjmuje po­dziękowania od ubranych we wzorzyste suknie akcjonariuszek, właścicielek dziesięciu akcji, „za wielki talent, z jakim panowie kierują naszą spół­ką”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu o mediach i reklamie w Internecie. Bardzo gorąco zachęcam Cię do śledzenia na bieżąco moich postów, mam nadzieję, że dowiesz się z nich wiele interesujących dla Ciebie informacji. Zapraszam też do komentowania bloga!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.