SŁUŻYĆ CELOM

Wystarczy, by służyły celom, któ­re technostruktura (i społeczeństwo) uważają za słuszne, i by nie pozostawało to w sprzeczności z innymi celami.Niemal wszyscy ekonomiści i bardzo wielu in­nych ludzi uważa takie cele za nieistotną ozdóbkę. Jest to błąd. Dopóki jasno zdajemy sobie sprawę z ich drugorzędnej roli (z ograniczeniami narzu­conymi przez koszta włącznie), dopóty stanowią one całkowicie możliwy do przyjęcia wyraz celów indywidualnych członków technostruktury, a za­tem — kolektywnie — dojrzałej korporacji. To co nazwano „korporacją społeczną”, jest logicznym przejawem dojrzałej korporacji i motywacji kie­rującej jej członkami.Oznaki powodzenia w interesach zawsze są wier­nym odbiciem powodzenia w realizacji aktualnie przyjętych celów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu o mediach i reklamie w Internecie. Bardzo gorąco zachęcam Cię do śledzenia na bieżąco moich postów, mam nadzieję, że dowiesz się z nich wiele interesujących dla Ciebie informacji. Zapraszam też do komentowania bloga!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.