NOWOCZESNA KORPORACJA

Nowoczesna korporacja ma władzę wyboru swo­ich celów. A władza ta nie znika, gdy rzecznicy korporacji za podszeptem tradycjonalnych ekono­mistów głoszą, że ich jedynym celem jest zysk. Władzę tę można wykorzystać w pogoni za zyskiem, ale może ona również służyć do osiągnięcia innych celów.Jednakże prawdziwego celu tej władzy nie ujawniają komunikaty i przemówienia ogłaszane w prasie korporacyjnej. To co tam znajdujemy, to jak wielu słusznie przypuszcza, pusta gadanina. Jak można by się spodziewać, władza służy głębszym zainteresowaniom czy celom technostruktury. O   celach tych się nie informuje, a raczej — jak w przypadku większości aspiracji ludzkich — uwa­ża się je za całkowicie oczywiste. Stajemy teraz przed zadaniem zidentyfikowania tych środków, za których pomocą można podporządkować im społe­czeństwo.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu o mediach i reklamie w Internecie. Bardzo gorąco zachęcam Cię do śledzenia na bieżąco moich postów, mam nadzieję, że dowiesz się z nich wiele interesujących dla Ciebie informacji. Zapraszam też do komentowania bloga!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.