NOWOCZESNA KORPORACJA

Kiedy nowoczesna korporacja odbiera swym akcjonariuszom wolność, wzrasta do gargan­tuicznych rozmiarów, ogarniając sfery działalności nie mające nic wspólnego z jej właściwą działal­nością, zdobywa monopol w dziedzinie zakupów monopol w dziedzinie sprzedaży, znaczy to, że dzieje się coś niewłaściwego. A jednak fakt, że wypada uważać za zjawiska nienormalne największe i najsławniejsze korpora­cje, których nazwy są powszechnie znane i których kierownikom inni przemysłowcy czynią największe honory, musi się wydawać nieco podejrzany. Ponadto jest oczywiste, że np. General Motors nie ma wiele wspólnego z profesorami z Instytutu Technologii stanu Massachusetts, którzy gromadzą swe osobiste fundusze i zaciągają wszelkie pożyczki w bankach i u swych przyjaciół, aby dostarczyć jakiejś uczonej informacji Departamentowi Obro­ny, i tak na swój skromny sposób pomagają bronić kraju i uczestniczą w przyroście kapitału.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu o mediach i reklamie w Internecie. Bardzo gorąco zachęcam Cię do śledzenia na bieżąco moich postów, mam nadzieję, że dowiesz się z nich wiele interesujących dla Ciebie informacji. Zapraszam też do komentowania bloga!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.