DYKTOWANE ŻĄDANIA

Konsument, który dyktuje swoje żądania rynkowi, ma różne po­trzeby i życzenia, charakterystyczne dla siebie, a co najwyżej powstające wskutek naśladowania in­nych* Potrzeby te i życzenia — lub też ich brak manifestuje on dokonując na rynku zakupów lub też ich nie dokonując. To wraz z podobnym działa­niem innych oznacza nakaz społeczny. Korpora­cja i wszyscy inni producenci reagują na ten na­kaz i ze względu na ich zaangażowanie w maksy­malizacji zysków nie mają w tym przypadku żad­nego wyboru.’Firma jest całkowicie podporządko­wana temu społecznemu nakazowi zaakceptowane­mu przez konsumenta. Odpowiednio też podporząd­kowani mu są ludzie, którzy składają się na tę fir­mę. Nie mają oni wpływu na cele społeczeństwa.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu o mediach i reklamie w Internecie. Bardzo gorąco zachęcam Cię do śledzenia na bieżąco moich postów, mam nadzieję, że dowiesz się z nich wiele interesujących dla Ciebie informacji. Zapraszam też do komentowania bloga!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.